مازیاران چشم یاری داشتیم        خودغلط بودانچه می پنداشتیم

تادرخت دوستی کی بردهد         حا لیا رفتیم وتخمی کا شتیم

 

 

 

 

تقدیم به کسی که دوستش دارم ولی خودش نمی دونه

 

همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظات انسان توسط کسی ساخته

 میشودکه شیرینترین و شاد ترین لحظات را برای او ساخته است

*******************

در همه عالم گشتم و عاشق نشدم تو چه بودی که تو را دیدم و دیوانه شدم

********************

هیچوقت به کفشات نگاه کردی؟؟ دو همراه دو عاشق باهم کثیف میشن باهم تمیز میشن باهم     

با آب بارون خیس میشن اگه یکیشون نباشه اون یکی زندگی کردن براش بی معنی میشه

ای کاش ما آدما یه کم ازکفشامون یاد میگرفتیم

*******************

 

زندگی مال تو مرگ مال من راحتی مال تو تمام سختیا مال من شادی مال تو غم مال من همه چیز مال تو ولی تو مال من

*******************

همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه

... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و

اشک میریزی برات اشک میریزه

 برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه

عاشقه کسی باش که دوستت بداره!

*******************

وقتی داری فکر می کنی که من دارم فکر می کنم که تو داری فکر می کنی

 که من به چی فکر می کنم دوست دارم که فکر کنی به تو  فکر می کنم .

*****************

برای او نوشتم

 

قربان وجودت که وجودم بی وجودت بی وجود است

 

و او چنین نوشت

 

قربان وجودی که وجودش بی وجودم بی وجود است

 

*******************

روزی که به دنیا اومدی داشت بارون می اومد  ولی هوا ابری نبود

 

میدونی چرا ؟ اون  روز فرشته ها داشتن از اون  بالا گریه میکردن

 

چون یکی از اونا کم شده بود .



غرور

 

 

سعی کن به خاطر غرورت کسی را که دوست داری از دست ندهی

و به خاطر کسی که دوست داری غرورت را از دست ندهی